Wednesday, August 12, 2009

Berwajah Baru

Salam kembali buat semua pengunjung blog nurwidad. Terutama sekali mestilah tuan empunya blog. Dah lama tak update disebabkan keadaan diri yang tak begitu mengizinkan. Kali ni nak cerita pasal 'berwajah baru'.

Semestinya wajah blog nurwidad dah beralih warna dan design. Saya mahukan perubahan dan emosi diri. Semoga dengan wajah baru ni dapat memberi motivasi yang lebih kepada saya. Sememangnya dalam keadaan diri yang masih di awal kehamilan, banyak dugaan yang perlu saya hadapi. Bukan sahaja saya, malah orang yang berada di sekeliling saya juga diberi ujian oleh Allah s.w.t. Saya sentiasa mendoakan agar saya dan mereka diberi kekuatan dan bantuan oleh Allah s.w.t, insyaAllah, amin.

رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَجِنَا وَذُرِّيَّـتِنَا قُرَّةَ أَعْيُنٍ وَاجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِينَ إِمَاماً

No comments:

Post a Comment